Gönderen Konu: HAFTANIN ÜYESİ **ภєร** (Şubat 2. hafta)  (Okunma sayısı 9738 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ภєร

  • *ภ є ร l เ ђ ค ภ*
  • Onursal
  • Uzman
  • *
  • İleti: 1.379
  • Karizma Puanı: 296
  • İlkim "İLKİM" im :)
HAFTANIN ÜYESİ **ภєร** (Şubat 2. hafta)
« Yanıtla #49 : 16 Şubat 2008, 12:40:55 »

canım pardon ya sorularını görmemişim sanal sergi telaşından     740a 740a




ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ RESİM  A . S . D 2000

Çevrimdışı ภєร

  • *ภ є ร l เ ђ ค ภ*
  • Onursal
  • Uzman
  • *
  • İleti: 1.379
  • Karizma Puanı: 296
  • İlkim "İLKİM" im :)
HAFTANIN ÜYESİ **ภєร** (Şubat 2. hafta)
« Yanıtla #50 : 16 Şubat 2008, 13:10:46 »
canım çok özür dilerim yaa bu hafta okulun ilk haftası ya baya bi yoğunluk var bi yandanda bu resim yükleme işi foruma baya yorgunluk olunca kafa yavaşladı valla idare et neslihancım evet soruya gelince bugünlük seni çok zorlamıycam damar soru sonra ama bugün şunu öğrenmek istiyorum neslihan şuanda hayat adına olmak istediği yerde mi ve nesıl bir yaşamın var çok düzenli birimisin dağınık birimisin takıntıların varmı varsa yaşamını nasıl etkiliyo e çok sordum ben şimdi karizmanı peşinen ekleyim ben canım öpt görüşürük

esracığım bu hafta hepimiz aynı okul telaşındaydık canım önemli değil .
sorularının cevabına gelince ,öyle güzel sorular sormuşsunki kaçış yok hepsine cevap yazmalı .
esracığım sende biliyorsun ki hayat ta her zaman istediğimiz şeylee ulaşamıyoruz yada elimizden kayıp giden şeylerin çok  sonraları farkına varıyoruz .ben hayatta olmak istediğim yerde değilim .neden mi çünkü yanlızım ve tek başına olmaktan sıkıldımmmmm 380a.
şaka biyana şimdiye kadar hep istediğim şeyler oldu aslında hayatımda  .meslek hayatımda çok yüksekleri arzulamadım yada düşünmedim ama yazmayı çok severim kendimce öyküler ,şiirler yazarım zaman zaman ,ve günün birinde yazar olduğumu falan hayal ederim  440a.kişilik yapımdan sanırım çok hayal kurar ve bu hayallerimin olma ihtimallerini düşlemem pek .
esracığım aslında ben çok çabuk iletişim kurabilen ,neşeli ve aynı zamanda  çok sıkıcı bir tipimdir .sıkıcı yanım çok çabuk kaygılanan her şeyi kendine üzüntü yapan yanımdandır .çok evcilim evim benim mabedim .bu yüzden çok eleştirilirim kendimi eve kapattığım için arkadaşlarımla sorunlar yaşarım .ama yavaş yavaş aşıyorum bu sorunumu bana söz hakkı vermeden emrivaki yapıyor artık arkadaşlarım .
nasıl bir yaşantım var ,bildiğin gibi denizlide yaşıyorum ailem iskenderunda ve ben bir anneci olarak annemi ve ailemni çok özlüyorum .tek başına yaşamanın verdiği zorluklar var ama ben herşeyi kendi içimde yaşayan biri olarak güçlü ve dirençli biriyim zorluklar beni çabuk yıldırıyor gibi görünsede ayakta ve hayatta kalmayı becerebiliyorum .
ev  ve iş gidiş gelişleriyle geçiyor günlerim ,birde arkadaşımın ikiz bebeklerine teyzelik yapıyorum boş günlerimde 110b.
evim konusunda çok düzenliyimdir .temizliğine ve düzenine dikkat ederim ama takıntılı temizlikve düzen tutkum yoktur yani olması gereken kadar .ama çok pratik olduğumu söylerler  360a .
takıntı olarakta esracığım çift sayı sayma tankıntım vardır herşeyi çift sayar ve çift sayıyla sonlarım ikişer ikişer ,pek anlaşılan bir takıntı değil kabul ediyorum ama öyle işte .
umarım sorularına cevap olabilmişimdir esracığım ,teşekkür ederim sorular için görüşmek üzere
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ RESİM  A . S . D 2000

Çevrimdışı ...:::£sra:::...

  • Yönetim K.Ü
  • Sanat Kurdu
  • *
  • İleti: 7.699
  • Karizma Puanı: 2742
HAFTANIN ÜYESİ **ภєร** (Şubat 2. hafta)
« Yanıtla #51 : 16 Şubat 2008, 19:12:41 »
canım bütün sorularıma cevap olmuşun seni şimdi biraz daha özümsedim evim mabedim demişsin ya bu ortak nokta ikimizde bende çok gezer tozardım bekarken ve şimdilerdede ama evim bi başka güzel gelir hep tekrar teşekkürler canım benim  560a
çok çalışmak zamanı

Çevrimdışı ภєร

  • *ภ є ร l เ ђ ค ภ*
  • Onursal
  • Uzman
  • *
  • İleti: 1.379
  • Karizma Puanı: 296
  • İlkim "İLKİM" im :)
HAFTANIN ÜYESİ **ภєร** (Şubat 2. hafta)
« Yanıtla #52 : 16 Şubat 2008, 23:52:47 »
evet arkadaşlar haftanın üyeliği konumum bitmek üzere sorusu olan varsa acele etsin hadi bir iki ..bir iki.. 380a

ben bu haftanın adayını belirledim gibi sanki kafamda  ama  daha zaman var 440a 420a
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ RESİM  A . S . D 2000

Çevrimdışı ภєร

  • *ภ є ร l เ ђ ค ภ*
  • Onursal
  • Uzman
  • *
  • İleti: 1.379
  • Karizma Puanı: 296
  • İlkim "İLKİM" im :)
HAFTANIN ÜYESİ **ภєร** (Şubat 2. hafta)
« Yanıtla #53 : 17 Şubat 2008, 00:23:18 »
evet sevgili dostlar geldik bize ayrılan zamanın sonuna  380a

şaka bir yana evet koskoca bir hafta sona erdi arkadaşlar ,soruları ve tüm güzellikleri ile bu haftayı benim ile birlikte geçiren tüm arkadaşlarıma gönülden teşekkür ediyorum ..hepinizi çok sevdiğimi belirterek bu haftanın yeni üyesi olarak belirlediğim arkadaşımın konusunu açmaya gidiyorum . 110b
 590a 590a 820a 200a 201b 201b
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ RESİM  A . S . D 2000