Gönderen Konu: Sanat Etkinlikleri yıllık planlar 1-8  (Okunma sayısı 26752 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı genç12

  • tuğba
  • Yeni Üye
  • İleti: 1
  • Karizma Puanı: 0
Ynt: Sanat Etkinlikleri yıllık planlar 1-8
« Yanıtla #28 : 20 Eylül 2011, 08:45:53 »

arkadaşlar ben de sanat etkinliklerinin resimle ilgili olan bir planını bulamadım bulan olursa haber verebilir mi:)))





Çevrimdışı fulya

  • Üye
  • *
  • İleti: 37
  • Karizma Puanı: 1
Ynt: Sanat Etkinlikleri yıllık planlar 1-8
« Yanıtla #29 : 20 Eylül 2011, 16:18:46 »
sanat etkinlikleri kılavuz kitap bulamıyorum hocam.Nerden bulabilirim?Talim terbiyeye sordum .Yok dediler.

Çevrimdışı rasbin

  • Çalışkan
  • ****
  • İleti: 745
  • Karizma Puanı: 162
Ynt: Sanat Etkinlikleri yıllık planlar 1-8
« Yanıtla #30 : 21 Eylül 2011, 23:17:28 »
arkadaşlar,  dersimizin adı  görsel sanatlar  , seçilen ders : sanat etkinlikleri  dersi (resim,müzik,tiyatro,edebiyat,mimari,heykel,sinema, dans,fotoğraf,vb.) içerdiğine göre, biz   bütün bunlardan  bize en yakın bir veya bir kaç alt  başlık ( örneğin ;resim, heykel) seçersek ve bunların aynı zamanda görsel sanatların  alt başlıkları olduğunu  göz önüne alarak    düşünürsek   .; görsel sanatlar dersimiz  ve hazırladığımız yıllık planlarımız zaten yukardaki konuları  içerdiğine göre biz de zaten sanat etkinlikleri  yapmış olmuyormuyuz sizce. ben bu çıkış noktasından hareket ederek  yıllardır ders saatimizin yetersizliğinden  yakındığımızı da düşünürsek, görsel sanatlar dersini 2 ders saati olarak işlemeyi planlıyorum. çünki dersimiz zaten sanat etkinlikleri konusu içermektedir. saygılar.

Çevrimdışı yoldaş

  • Yönetim K.Ü
  • Üstad
  • *
  • İleti: 14.441
  • Karizma Puanı: 4089
  • görsel tasarım uzmanı
Ynt: Sanat Etkinlikleri yıllık planlar 1-8
« Yanıtla #31 : 13 Ekim 2013, 15:20:32 »
teşekkürler paylaşım için ilker hocam... +1

Çevrimdışı hicran51

  • Yeni Üye
  • İleti: 4
  • Karizma Puanı: 0
Ynt: Sanat Etkinlikleri yıllık planlar 1-8
« Yanıtla #32 : 23 Kasım 2014, 16:12:26 »
7. VE 8. SINIFLARA, EDEBİ TÜRDE ETKİNLİKLER Mİ YAPTIRILACAK YANİ SANAT ETKİNLİKLERİ DERSİNDE? EFSANE,DRAMA,TİYATRO FİLAN DİYOR BAKTIM DA..