Gönderen Konu: hiç ayakkabı giymeyen adam  (Okunma sayısı 4762 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ::..S@mİr@..::

  • Çalışkan
  • ****
  • İleti: 620
  • Karizma Puanı: 97
Ynt: hiç ayakkabı giymeyen adam
« Yanıtla #14 : 13 Ekim 2007, 17:45:50 »

bu adam cok piisss  ama yaaaa.....

ben yalınayak gezmeyi severim ama asfaltta değil....imkanım olan her yerde hatta düğünlerde bile cıkarırım ayakkabımı sandaleti terliği.....valla ben bunu yapıyorum....ama bu adam gibi pislik şekilde değil
özgürlüüüüüüüüüüükkkkkkkkk coookk güzelll amaaa  yaaaaaaa





Çevrimdışı Fîģũ®âtĩƒ

  • :)
  • Yönetim K.Ü
  • Sanat Kurdu
  • *
  • İleti: 5.076
  • Karizma Puanı: 1636
hiç ayakkabı giymeyen adam
« Yanıtla #15 : 15 Mart 2008, 20:25:26 »
500 . karızman benden olsun   110b

Çevrimdışı salmançoban

  • Arkadaş
  • Çalışkan
  • *
  • İleti: 560
  • Karizma Puanı: 247
  • sanat problem yaratıp sonrada çözmeye çalışmaktır
hiç ayakkabı giymeyen adam
« Yanıtla #16 : 15 Mart 2008, 21:30:42 »
ne deyim ki kardeşim
özgüzlük ve farklılık güzel şey amaa  zemizlik imandan gelir bu adam imansız heralde

Çevrimdışı GÜLS€V€N

  • gülseven
  • Çalışkan
  • ****
  • İleti: 752
  • Karizma Puanı: 103
hiç ayakkabı giymeyen adam
« Yanıtla #17 : 23 Mart 2008, 13:35:14 »
iğrenç ötesi çok mide bulandırıcı.adam sıyırmıs heralde.kimsede almaz bunu evine. 380a 380a +1 440a

Çevrimdışı <menekse>

  • <<<<M
  • Uzman
  • *****
  • İleti: 1.307
  • Karizma Puanı: 118
hiç ayakkabı giymeyen adam
« Yanıtla #18 : 14 Nisan 2008, 12:05:23 »
 380a 380a 380a Sanki marifetmiş gibi giymemiş 380a 380a 380a +1


       Hep çocuk kalabilsem...
Bir çocuğun gözlerinden baksam hayata.
Karşımdaki bir anda tüm dertlerini unutsa, benimle çocuk olsa.
Endişenin, derdin, kaybın, kazanmanın, başarısızlığın, terk edilmenin, unutulmanın, kalp kırıklığının, rekabetin, duvarların, kuralların anlamını hiç öğrenmesem.
Özgürlük nedir bilmesem ama özgür olsam.
Keşke hiç büyümek zorunda kalmasam!!

fishman

  • Ziyaretçi
hiç ayakkabı giymeyen adam
« Yanıtla #19 : 14 Nisan 2008, 15:09:26 »
giyim ve kuşamda moda geriye dogru gider. ama bu baya bi abartmış yahu. cilalıtas devri modası olsa gerek degil mi ? teşekkürler ömer hocam paylaşım için +1
mutlu kalın .... 560a 380a 560a 380a

Çevrimdışı Tutku

  • tutku
  • Arkadaş
  • Uzman
  • *
  • İleti: 2.208
  • Karizma Puanı: 338
hiç ayakkabı giymeyen adam
« Yanıtla #20 : 14 Nisan 2008, 19:09:07 »
bu mutlaka bir iddia gibi bir şey olmalı, yoksa birde iki arkadaşının arasında fotoğraf niye çektirsinki?